Tuesday, July 24, 2012

..Ramadhan 4 - Take 5 jap!..

Mari menulis dalam bentuk point :
  • Baru lepas bincang next KPI dengan Puan dan Mr. Oz. Task bertambah untuk kurangkan weightage.OK jek..malas nak fikir.
  • Alhamdulillah, today is my 1st Ramadhan. Semalam dapat terawikh bersama famili.
  • 1st time berbuka di rumah sendiri, aku dan Mr. Abe masak. 
  • Malam tadi view Zalora.com.my. Mencari baju raya, berkenan 1 design dr Jovanna. Klick, refresh, terus Sold Out my size. Cess!!
  • Hati membuak-buak nak handbag Gucci which is hari ni last sale dekat kawan kat Europe. Buat logical thinking..'Haip! membazir itu berdosa. Apa lah ada pada handbag ribu2. Sama jek.' Yeah, itu ayat pujuk diri sendiri..geramnya!
  • Semalam sunglassess Gucci yang aku order sampai..TAPI takleh pakai. Oversized lah. Dah macam suria perkasa hitam. LUCKY boleh jual balik..uhuk! 
  • Terbayang Samsung SIII for RM2.2K and Samsung Tab 10.0 for RM1.4K. Istifar ...
  • Ha..'pangkat' aku dah up sket. Biasa dok jadi 'SU' and 'Auditor', semalam aku dapat call..aku di lantik jadi Manager hujung bulan Oktober nanti. Manager apa? Rahsia....tungguuu..kuikuikui.
  • Aku tau benci tu tak baik TAPI for some reason, aku rasa benda tu perlu - untuk aku sendiri. Senyap aku bukan tanda setuju..tapi tanda, aku cuba dah tak mahu peduli lagi. I am suvivor. Penat lah fikir benda tah apa-apa..
  • Teringin nak berlari, main netball ke..adeh. Dah lama tak berpeluh secara total. Kenapa bulan puasa takde netball eh? Biasa kalau puasa ganti..elok je main..heeee..
  • Nak mendaki...nak hiking. Seronoknya...tapi bila lagi? 
  • Rasa macam nak delete YM coz dah lama tak guna. Sekarang banyak guna whatapp ngn kawan-kawan. Relevan? Em...
  • Kuih raya dah order.Order kat kawan-kawan jek..
  • Rasa macam nak pindah rumah..nak berhenti kerja. Tahap kerja kat sini dah takleh blaah..BOSAN dah sangat-sangat. 
  • Dah lama tak p bercuti dengan famili rasanya. Terasa mcm nak bawak g hiking ..hahahah. Tapi kalau dapat p main salji best gak ni. ..istifar lagi.. ahaks!
  • Asal nampak CRZ lawa gila ni...adeh! 2 doors OKEK..tak sehsuai!
  • Setiap kali jumpa mak..soalannya ada lah 'Jom la g umrah Liza'. Adusshh...
  • Ok..dh habis merepek. Jom baca doa untuk hari ni :




'Jika kita sudah bahagia, jangan lupa pada teman yang pernah hadir ketika ketika kita kecewa'

Amin.



No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!