Monday, July 09, 2012

..Networking Games 2012..


Hello. Happy Monday. Happy ke Monday? Kalau nak happy..kenalah happykan diri..Alhamdulillah..happy semalam terbawak ke hari ini walaupun agak letih. Ikut hati nak je EL..tapi ada meeting pulak. Sabtu 7/7/2012, ada Networking Games kat UNITEN. Games dengan IPTS yang ada kat Malaysia. Katanya, ada 16 IPTS yang registered untuk join games dan aku macam biasa, main Netball untuk UNITEN. 1st day aku agak ke laut sbb ada benda yang mengganggu fikiran. Sib baik GA power and kami dapat ke Semi Final. Jom layan pic je lah. 



Seperti biasa..T-shirt percuma wajib ada..
My Team.. Terbaek!
Markah yang melayakkan kami ke Semi Final. Aku tak shoot banyak mula2 ni..
Alhamdulillah, 2nd day,mood aku agak stabil..shooting pun menjadi. Selepas Menang dgn KLiUC 20-4,   dapat ke Final bertemu MMU. Kami menang 10-6. Kata GA, aku shoot 9..hiks.tak perasan pun.
Klimaks kepada usaha keras ... Kami Juara..yay! Actually penutup acara adalah Final Netball dgn MMU di depan  VIP. Main je. Jarang audience kacau aku..dan aku jarang terkacau dengan kegagahan GK atau GD..yang menjadi saiko utama aku untuk shoot adalah diri aku sendiri. Kalau aku tak panas atau rasa tak debar..maka game aku jadi slow and aku shoot pun tah apa2. :)
Now aku dah bungkus bola and kasut..time untuk diri sendiri dan famili sehingga habis raya...:)


2 comments:

alexandra said...

saya suke tgok blog awak...:) skrang sya dah follow awk. sudi x nak follow sye??? http://alexandralonelyguyzz.blogspot.com/

Anonymous said...

sy pon suke sgt blog awak ni..ehehhe...ateng tumpang hepiss tuk team netball..bile la mau jd macam team ni yea..dah stop daa...ermm..waaa







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!