Monday, July 30, 2012

..Macam Poyooo Je....



Assalamualaikum...
Salam Ramadhan ke 10. Masa betul2 berlari pantas and lebih laju drpd lari.

Sempena bulan posa ni, tak baik emo..kan? Tapi kita ni manusia biasa...walaupun syaitan dan di belenggu...namun nafsu tu tetap ada. Nafsu marah..nafsu nak beli mcm-mcm and nafsu tak puas hati kat orang. Aku pun sama sebab aku pun manusia biasa...cuma time Ramadhan ni, cuba lah mengawal diri sebaik mungkin...

Aku sebenarnya nak cakap something...for those yg baca blog ni..and rasa tak best,rasa aku poyo ke, aku tujukan qoute di atas. Aku buka post comment kpd public tanpa perlu register ..jadi, tak perlu la 'baling batu sembunyi tangan'. Kan lebih manis jika aku di tegur secara baik and nyatakan juga nama kalian..so, sama2 boleh muhasabah diri - ingat mengingati. Mungkin sama-sama boleh dpt pahala coz tolong ingat kan org yang di rasakan poyo..Hiks. ;)

Cakap pasai benda2 mcm ni, aku sendiri tgh belajar mengawal emosi aku. Berperang dengan diri sendiri adalah lebih sukar drpd berperang dengan orang lain. Lagipun, aku sendiri dah tak amik tahu hal orang..nak handle diri sendiri pun penin.

Em..sat g melalut lak. Jadi undur diri dulu...di doakan agar kita semua mendapat keberkatan di bulan RamAdhan ini. Amin.

posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!