Monday, March 03, 2014

.. Semuanya dari ALLAH ..

Assalamualaikum and selamat datang Mac 2014..wow weeee..mmg road runner masa now ni kan?


Hari ni 3/3/2014 genap lah sang suami berusia 37 tahun. Eh..muda lagi. Alhamdulillah..di panjangkan usia dan masih sihat. Since aku dalam keadaan OKU now ni..takde la sempat nak beli hadiah ke..nak g makan2 ke.. yang ada, insyaALLAH hanyalah doa dari seorang isteri. 



2 Mac kandungan aku pun masuk 4 bulan. Alhamdulillah. Tapi ALLAH nak bagi ujian kat aku.. petang tu bleeding pulak. Patutlah masa jalan2 kat JUSCO tengahari tu asyik sakit jek. Jalan sket..dah kena cari kerusi. Memang tak boleh jalan. Petang lepas Asar, bleeding pulak..ingat tak lama..lepas maghrib pun masih bleeding. Em..since penah ada pengalaman bleeding dan keguguran..aku g klinik. Biasa la kan AZ Zahrah..ramai gila manusia. Tapi for special kes..dpt gak masuk awal ..tu pun sejam tunggu. 

Doktor scan and alhamdulillah baby sihat and aktif. Suspek bleeding dari uri sebab uri masih di bawah. Patutnya 4 bulan uri dah naik. Check urine..pun kotor. Makanya dapatlah MC 2 hari and kena rest kat rumah. Pagi tadi masih bleeding..so aku ulang ke klinik..scan lagi..baby OK tapi berisiko. Doktor suh balik and duduk diam2. Entahlah..dugaan dan ujian kan? Aku hanya mampu berdoa dan fikir positif. 


26 Feb baru2 ni..Mak n abah mentua, Chu, biras aku - Sha dan adik ipar aku dan juga Mak Sha berangkat ke tanah suci menunaikan umrah. Alhamdulillah..sesungguhnya hidayah itu milik Allah. Happy dengan berita gembira dr sana dan semoga semuanya berkekalan ke akhir hayat. Terima kasih juga utk doa2 yang di kirimkan via wassap. Semoga mendapat Umrah yang di berkati dan semoga selamat pulang. 

OK la..doakan yang baik2 utk aku..papai!

posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!