Thursday, October 24, 2013

.. Supper with 'Chaayank'..

Hello!

Entah berapa puluh kali aku menguap hari ni..apa ni? apa ni? Entah la kenapa ni. Tadi lunch time Mr.Abe ajak aku lunch sama, aku ingat dia nak aku teman dia tapi rupanya, dia yang nak teman aku. Hahaha. Ye lah, makananan dia, masa training provided. Maybe sebab semalam dia balik rumah lunch time, dia tengok aku tengah tidur. Em, aku tak lunch bukan sebab apa..sebab, aku nak tidur. Tu jek.Apapun, thanks la sudi bawak Za lunch wpun macam teringin nak makan kek tapi dapat makan nasi jek. hahahaha. 



Malam semalam atau bak kata CTDK - Yesterday nite! Hehehe..dah sian jadi bahan kat Ig Siti, aku minta izin Mr.Abe kuar jumpa kawan jap. Dr. Rina turun dari Miri sebab ada seminar kat sini. Lepak sekejap kat Nuuin Little Perak..makan simple2 jek sebab Dr. Rina dan K.chik dah makan di satay Kajang Sahmuri. Aku cakap..'orang kajang dah tak makan Satay Sahmuri la, kami layan Satay Willy jek'. Hehehehe. Tapi dia orang tak tahu willy kat mana..so, Sahmuri pun Sahmuri lah.



Let me introduce. Gambar atas tu, yang belah kanan aku tu Dr. Rina. Muda setahun je dari aku dan sebelah kiri pakai spec tu - Kak Chik. Kami kawan dah lebih dari 13 tahun. Kenal masa sama-sama selak kejar Siti Nurhaliza. Tapi lama-lama, walapun masih minat Siti tapi dah tak kejar Siti, alhamdulillah, hubungi kami berkekalan. Jarang bersemuka, tapi selalu keep in touch di alam maya. Kak Chik dok kat Shah Alam jek. Ada few lagi dalam group ni yang kami panggil 'Chaayank'. Susah nak kumpulkan semua terutama Kak Linda yang jauh di Indonesia. Muhibbah kan? Kami rapat..lebih dari kawan..more to famili. Alhamdulillah..Allah bagi aku kakak-kakak dan saudara perempuan yang aku rasa - kami boleh sembang secara 'open' - telus dan boleh share rahsia. Mr.Abe pun okek dengan dia orang.



Hua hua hua..tak sabar nak jumpa Hero Handsome ni. Bila eh main kat cinema Malaysia? Rasanya macam dah nak main. Thor 1 aku layan dekat laptop jek. Masa tu baru je nak bercinta-cinta dengan mamat Chris Hemsworth ni. Dalam Avengers pun dia ada as a Thor gak. Dalam Snow White and The HuntsMan pun dia ada..dalam Movie seram apa tah , sebab aku tak tengok..pun dia ada. Tah, suka kot hero ala-ala berjambang and sasa ni..macam my beloved Aragorn dlm Lord of the Ring...tapi bukan Mr.Arragont drama petang2 tu ya...hiks.
Back to work..Emm..next week dah mula sibuk balik dengan event - Konvo. Kerja luar lagi. Tahun ni Konvo adalah 4 hari ya. Apakah lama sangat event konvonya. Kadang-kadang, aku syok juga kerja luar ni sebab jumpa macam-macam ragam manusia.

Hari ni, dah 4 hari aku tak exercise. Last sekali aku buat recovery run 3KM lepas layan 21KM kat Bsn Putrajaya Night Run. Hey..tiba2 rasa gian lak nak lari 21KM lagi..hahahhaa. Tapi aku dah tutup buku larian 2013. Lepas ni layan event KONVO and lepas tu............yehaaa! Apa? Ada lah..keh keh keh.

And..bahana tukar nama blog ni ialah terpaksa repair iklan Nuffnang dan bila search kat google, nampak nya lyzaasukamenaip.blogspot.com dah tak tersenarai dalam google search. Kenapa eh? entah la..sebab consider as new blog kot. Tak pe lah..memang menaip utk tatapan sendiri kan? Cuma rugi sket je lah kat iklan Nuffnang.

OK la...papai!

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!