Wednesday, June 19, 2013

.. Update jek ..

Hello.. masih dalam kondisi KO namun bertabah dan alhamdulillah di permudahkanNya untuk berpuasa hampir 5 hari berturut-turut. Malas sebenarnya nak update blog ni and kalau boleh, nak stop bermedia sosial. Kalau boleh la kan..boleh ke? Apa2 lah..malas nak fikir. Dalam keadaan KO - On/Off ni, aku masih gigih bekerja...tak larat sangat..amik 1/2day petang. Lagipun ada byk benda nak kena buat sejak dua menjak ada sampai 3 intake ni..penat der. Malas lah nak cite pasai kerja..boring!


Pejam celik..I am 35 years old plus2 dah kan? Selaras dengan usia..dah banyak benda aku dah boleh malas nak fikir dan tak mahu fikir. Fikir diri sendiri jek..


Aku, Dania and beBear.. tengok muka.. sangat lah tak fresh sebab kondisi badan macam ni. Sib baik anak dah besar2.. pandai2 lah bawak diri bila ibu asyik baring atas katil.


Comelkan walaupun tak banyak Pink? Ni kerja masa baring2 tadi. Ceria and cute lak tengok warna2 alam walaupun dalam aplikasi kartun. Now ni mana tah pergi Wifi kat quarters ni...so aktiviti donlod tak leh la nak layan sangat.


Tadi g klinik. Bukan nak check aku..tapi Mr.Abe dan Danish lak tak berapa sedap badan. Aku saja tak jumpa doktor sebab takut kena marah...dah la demam..tak makan ubat, puasa lak tu. So biarlah hero2 aku je yang jumpa doktor. Alhamdulillah..mereka tak demam pun...badan tak selesa jek. Sabarlah ya..jangan banyak merungut. Ibu kuat..kena lah kuat gak. Sakit ni tanda Allah ingat kita... and penghapus dosa2 kecik. Kan?


46kg! Turun 2.5kg.. yay! Hahahahadoi! Memang dah lama tak exercise sebab tak daya rasanya kali ni. Mode nak makan nasi pun dah kelaut...maka ini lah hasilnya. Tapi aku cuba gak amik nasi masa Berbuka. Kalau tak...mau jadi 43kg macam dulu.. huhuhu..tak nak lah.. takpe..I am fighter. Kuat Liza kuat.


Comel kan? Thanks a lot to Nuui yang bagi aku benda ni. Hadiah birthday berbalut katanya. Hehehe. Thanks and semoga Allah murahkan rezeki and sentiasa di bawah rahmatNya.


Ini apa? Ini agar2..tapi kata Mr.S..ini lengkong. Zai..nak lengkong! Hahaha. Rezeki yang juga datang tiba2 ni..aku share ngn dia..nak rasa katanya. Agar2 ni adik ipar buat and di hantar oleh adik aku.


Hari bapa Ahad lepas.. since aku tak sihat..bapa ni buat la juga kerja rumah. Malam aku banje babah DH makan. Dia tak demand sangat..Thanks for being such a great babah to our kids. Sejak dia naik gred ni.. makin teruk aku tengok penat dia. Emm.

Ok la.. papai!♥
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!