Sunday, June 02, 2013

.. Lemau nye weh! ..

Hello.. hello! Menguap memang tak berhenti-henti..itu tandanya tak cukup oksigen.. and bila tak cukup oksigen.. maka hadirlah 'semput'. Aku rasa..dah hampir 2 minggu aku tak dapat tidur lena. Walaupun siang aku dah tight termasuk berlari dan main netty.. aku tetap tak boleh lena.


Hasil layan diri sebab nak cuba fokus dan tak fikir bukan2. Macam tergantung lak ayat2 ni..emm .. belasah je laa. Saja2 je mencoret rasa..apa lagi nak buat time2 macam ni kan? FB pun dah boring..layan blog je la..menari2 kan jari..



Ini dinner malam ni. Dah 2-3 malam tak lalu nak makan nasi. Em..petanda tak baik untuk badan dan mental kalau aku dah susah nak telan nasi. Jangan sampai demam dah la nanti. Entahla .. tak betah rasanya. Mungkin tahap bosan dah max kot.. kuat kuat kuat kuat fizikal..tapi mental dan jiwa OUT. 


Papai! ♥
posted from Bloggeroid

2 comments:

Landak said...

Order dengan Encik Chef masak kena dengan tekak sure boleh lalu makan tu

Liza Abd Rahim said...

chef makin sibuk now ni..hehehe..







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!