Friday, June 14, 2013

.. I am KO ..


Tak mampu bertahan..seminggu cuba melawan...akhirnya demam jugak. Emm.. dada berdebar jek..mata pedih, hidung berair..tekak dah mula sakit. Tapi kena baik sebelum Isnin..team mate cuti..kalau event jadi.. sapa nak jaga kan?


Dalam melawan demam..gagah kan juga turun jog and netball. Ni on 12 June 2013.


Masa ni demam and sakit badan dh makin terasa. Tapi mcm biasa..aku jenis melawan dan berusaha. Aku rasa yang buat makin worst sebab aku jog and pastu non stop main netball. Ingat nak bagi baik and boleh lupakan benda2 yang sesak kan kepala...tapi makin teruk jadinya. Malam aku flat..


Oh My Gucci! Alhamdulillah..rezeki aku utk sebuah bag idaman. Boss belikan masa dia g Italy. Gucci Mayfair. Eh! Gaji aku memang tak mampu la nak beli...macam biasa..it was from Mr.Abe. Thanks a lot. Semoga Allah terus murahkan rezeki.


Hari ini..badan makin tak best. Dari pagi berusaha keras untuk pastikan kerja jalan. Last minit request memang membebankan. Dapat team mate yg penyabar dan positif buat aku pun positif tapi takde lah penyabar. Masalah tak selesai..terus bertapa kat opis sampai 8.30 mlm. Akhirnya selesai dengan cara lain...drama okek! Dah la opis sejuk...hadoi.

Now badan adalah.. dush!

Papai! Kuat kuat kuat...pls.. ♥
posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!