Friday, May 04, 2012

..Suka dan duka..

Hello blog..

Aku sedang menanggung sengsara muscle pain and hari ni, so aku EL. Nak di jadikan cerita, lepas berjimba di lautan Phuket dengan aktiviti snorkling, balik je ke UNITEN, hari Khamis terus turun training netball. Masa kena lari 10 round tu, ok lagi..bila dah start training baling and jump..mak aiii! Terkejut badak..tiba-tiba peha aku mcm di rentap..sakitnyaa! both peha lak tu...huaa..bergenang gak air mata..otot2 peha berdenyut2. Masa tu aku dah takleh fokus..coach lak perasan..apa lagi, bape kali tah aku kena bumping, dah la siap kena perli lagi. Huhuhu..but aku tahan gak. Sapu minyak panas and teruskan training. Sakit dan berat gila peha. Emm..kali ni aku dah di train as a shooter. Maybe aku akan jd reserve jek nanti..and sebab sakit yang amat sangat..aku bersyukur je sebab tak kena heavy training as shooter. Terus jadi simpanan pun takpe..hiks. Just berharap badan ni boleh recover balik dgn cepat. Hari ni sakit dah naik satu badan..uhuk.Itu lah cerita duka kali ni..

Em, apa yang suka lak? Suka nak share pic percuti aku ke Phuket/Krabi Thailand baru-baru ni. Dah nak seminggu kan? Cepatnya masa berlalu..huhuhu. Aku dah mcm tak minat je nak balik opis. Kenapa tah. Suka je tak yah p kerja...emm..


Klick on picture for more pictures.
Album : Star cruise Libra and Phuket.

Klick on picture for more pictures.
Album : Phi Phi Island.

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!