Thursday, May 24, 2012

..Kenapa..



A few questions atau ayat yang di tanya atau 'di perli' selepas aku habis game TNB adalah

1. Makin 'putih' nampak muka?
2. Hai Dayang Senandung.
3. Kesiannya tgk kak zai..itam!
4. Asal muka tak ceria? Tak sihat ke?
5. Terkejut tgk zai.

Adeh! Aku ni mmg la dah di lahirkan tak putih..dah training 13 hari + games 4 hari tgh matahari mengambang and plus balik dr Phuket ari tu..mmg mcm ni la keadaan aku. BERKILAT! Aku sendiri scary nak tgk muka kat cermin.

Now, lemau gila rasa..semua benda tak seronok. Ada yang tegur aku dah kurus balik. Mungkin sebab training atau mungkin sebab now aku takde selera nak makan.

Okla..malas nak taip byk2..not in mood..chow!

posted from Bloggeroid

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!