Thursday, May 17, 2012

..Ikut Rasa...B.I.N.A.S.A..

Malas betul nak update blog..tapi kalau tak update, takde readers, maka nuffnang aku tak jalan..nanti income yang sememangnya tak banyak..makin tak banyak lah kan. OK..jom update kejap. Update ikut hati atau ikut rasa? Ikut hati ...MATI. Ikut rasa .. BINASA. Ikut suka je lah kan..hiks.

Rezeki sukan...terbaek lah!

EM, actually aku tengah cuti ni. Cuti Karnikal Sukan TNB 2012 sehingga Isnin. Tapi dah janji dengan bos, aku boleh main ..but kena ada win-win situation. Datang kerja kalau takde game. Maka, masuk lah aku bekerja hari ni. Standby for Final Reg. Kejap lagi kul 11 pagi, dah boleh balik utk ready ke acara seterusnya. Game start esok. Petang ni nak p merasa padang tempat game..but agak tak berapa nak bermaya sebab ..takde rezeki aku kali ni, jadi simpanan shooters saja. Mungkin sebab tak cukup tinggi..coach train our GK jd GS sebab dia tinggi. Coach cakap 'You shooting bagus, tapi byk footwork.' Erk..terkedu aku dgr sbb sepanjang hidup aku main or game, jarang lak aku kena PRITT sbb gerak kaki..emm..takpe lah, Pasrah? emm..tak kisah lah kan..janji aku dapat byk ilmu dalam 13 hari training dan dapat habuan seperti baju bajan di atas..hiks. Berbaloi? Dan masa kat atas padang lah aku lupa semua benda2 yang sakitkan kepala..rasa ringan badan, ringan kepala otak..

Last week, tiba2 hati aku tergerak nak belajar sebab aku dah bosan duduk opis. Aku survey IPTS. Eh..boleh sambung Master JIKA ada 10 tahun pengalaman bekerja dan berumur 35 tahun dan ke atas. dan ada diploma.Hah! peluang ni. Next year aku akan jadi 35 tahun. Aku dah hint Mr. Abe..ok tak kalau sambung tapi taknak kerja. Dia cakap, ok jek. Pelajaran tu untuk diri sendiri. Hiks.. Entah lah..aku seriusly dah malas nak masuk opis..dah takde apa yang seronok atau aku sebenarnya dah terlalu lama kat sini. Sayang aku pada opis pun dah kurang..

Ishh..nantuk pulak. Okek..dah 11 am. Dah boleh bergerak pulang. Papai!



No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!