Monday, May 07, 2012

..Prada oh Prada..

Hoi ooi ya hoiii..gila aku di buatnya lepas jumpa satu FB jual authentic item Europe brand. Seller tu dok sana. Dia lak tengah jalan2 ke Italy especially Milan..kota fesyen. Haishh.asal la aku tak p Milan ari tu. Gila affordable rega Prada dia..tiap2 hari aku browse FB dia..mcm nak meroyan sampai mimpi. Hahaha. Now tgh tunggu dia tepek pic dari outlet Florence. Kenapa lah aku tak masuk outlet ni semua masa kat Florence dulu. Hiks..sebab rasa tak mampu nak tanya rege and tak sampai hati just nak cuci mata..tapi bila tengok harga dia letak lepas amik untung..MENYESALnya tak masukk outlet kat sana....

Prada ni less than 3K..orang lain jual more than 4K..nak!! 
Gambar ni Prada leather dgn long strap. Aje gila leleh. Aku memang suka leather. Harga ni kira OK..kalau teringin gak nak pakai Prada, boleh beli yang Nylon..less than 2K. Ya Allah..kuatlah iman hambamu ini. Amin.

Prada Nylon ni less than 2K...dush..

Plan nak ke europe tah bila. Ada lagi ke? hahaha.berangan. Rasanya tahun ni dah abis melancong luar negara. Kalau g sana pun, benda dah depan mata..sayang duit la pulak. Macam tu lah aku..wpun teringin and ada duit nak bayar..tapi..SAYANGNYA la pulak kat duit..aku baru je let go handbag coach aku. Now macam dh selesa sangat dengan Ali Hobo tu..ye ke? OK..mari bermimpi..Prada, please come to babeh..Aummm. ;b


No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!