Sunday, May 27, 2012

..Semalam..

Seawal jam 7.50 pagi, aku dah bergerak ke tempat kerja. Semalam hari Sabtu..kerja walaupun cuti. Agak tak seronok kerana anak-anak nak balik kampung tapi aku tak dapat hantar sama. Aku tak sihat dan Mr.Abe minta aku amik MC, tapi aku tak sampai hati lak nak minta pelepasan bertugas sebab hari tu dah banyak pelepasan aku dapat masa terlibat dengan Sukan. Kesian Team walaupun hanya standby je kat opis. 


Kenapa tak tahu..rasa sebak sangatt..sedihhhhhh nyaaaa dan tak pasal2 air mata ni berjuraian turun masa aku drive balik kerja. Lepak atas katil..and terus tertdo sampai nak masuk Isyak. Adeh...kelam kabut bangun. Lepas settle semua..lepak balik atas katil..layan whatapp dgn geng netty..10.30 pm, terus aku terlena semula. Gila tak terurus diri ..lemau gila. 

Tu cerita semalam..hari ni? Aku bz kan diri dan lucky petang ada troubleshooting sistem. Duduk dgn team, so ada benda nak borak and bincang..so lemau pun kurang. Malam ni? Mr. Abe dah nak sampai..thanks kerana sudi balik awal.. tapi aku masih mahu cuti....... :(



No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!