Wednesday, June 27, 2012

..Alamak! Hilang sudah..


Kena cari strategi nak kembalikan KEGEMILANGAN . Team dah tak leh pakai masa sukan IPTS.

Aiseh..gara-gara 'alpa' nak update blog hampir sebulan..Nuffnang kat blog dah takde iklan. Rugi-rugi. Maka, mari lah bergigih semula berblogging. Pagi ni..aku nak cakap pasai..apa ek? Haaa..semalam petang ada friendly netball dengan team UPM. Em..KALAH la pulak. Tapi..aku tak ralat sangat kalah sebab UNITEN baru nak set team..team asal kita orang di bawah Kelab Kilat terpaksa di buburkan coz ada geng TNB (ahli Kelab Kilat Bangi) yang tak boleh main untuk Sukan IPTS on 6-8hb Julai ni. So..3 orang strickers telah tiada and nak cari geng UNITEN..tersangatlah payah. Kena pujuk rayu, adeh! Since team tak lengkap..partner shooting aku terpaksa main C..jadi kelam kabut sikit utk aku serasikan diri dengan new partner. 3 kali game semalam..3 kali lah aku tukar partner. As a GA, tugas aku just as a feeder nak bagi bola masuk D..and lebih2 tu, GS punya kerja.GA kalau dah semput..memey la nak shoot ke laut jek. Apapun, aku mengaku..aku ni , kalau namanya game FRIENDLY..aku kurang gabra sket and main kira more to training..so aku tak berapa nak all out. Tapi semalam, dah kena marah..hiks..so ..MAAF ya kawan2..lepas ni den tak main2 lagi..ampun ya.

1 comment:

Suriati said...

tq...coz tepek gambo team spt gambo baju itu..hehee..sekurang2nye napak jgk ade teman di situ..hahaa..sukenyee....lupe segalanye bile bersukan kan...bile ni??







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!