Monday, December 15, 2014

.. Masiswa Networking Games 2014 - UNITEN Netball team ..

Sejok..sejok..sejok. Opis sangat sejok. Nantuk..nantuk..nantuk. Opis sejok buat mata mengantok. Update blog la kejap. Tapi tak tau nak cerita apa. Emm...

Cerita bergambar je la eh? Cerita hari ini adalah mengenai Masiswa Networking Games 2014. Pada suatu hari..dalam sebuah kampus..keh keh keh.


OK la..sukan ni berlangsung pada 5-7hb Disember 2014. Sukan antara universiti swasta. Tapi aku tak sure berapa U yang join. Macam biasa, aku akan join Netball. Kalau tahun lepas aku main ketika pregnant 2 bulan...tapi tahun ni aku hanya la pemain simpanan yang menjalankan tugas manager. Kenapa tak main? Huhuu! Sebab aku baru lepas pantang 4 bulan dan aku belum pulih 100% dengan masalah tulang. Makcik urut pun tak bagi main lagi. Apapun, alhamdulillah...masih dapat join sebagai simpanan dan hadir 2 hari berturut-turut. Dalisha ...babah jaga. TQ!

Di ringkas kan cerita, UNITEN tak berjaya rampas gelaran Juara dari MMU. Tiada rezeki dan seperti biasa, team UNITEN adalah team cari orang seminggu sebelum game. Tak main IMPORT player luar OK! Main secara bersih...itu prinsip kami. Acehhwahh..gagaga. Susah gak nak cukupkan team sebab yang biasa turun training ada team lain. Apapun..ok la ni kan. Kekal naib juara. Hiks..


Team UNITEN 2014 
Kazie ngn Mar main bersama kali ni. 
Aku dan mereka..warming up!
Aku dan bips. I miss U GS .. aummm..
Juara Kumpulan A - UNITEN bersama prof Kamal. 
Mara ke semi final dengan Lime Green..cunz!
Final game UNITEN - MMU. 
Dan juara hebat sepanjang jaman adalah MMU. Hebat team akak2 ni.. 
Menang atau tak..posing tetap posing.
Naik pentas..yay! 
Dan ini lah habuanyaa....go!
Okek..abis cerita. Hahaha..papai!

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!