Tuesday, January 21, 2014

.. Bertukar!! ..


Hello 2014..

Laju betul masa berlalu ... dah nak hujung bulan Januari. Macam biasa, tiap2 tahun aku akan tukar interface blog ni TAPI kali ni..hadoiii! IE aku tak leh bukak dashboard blog ni and Chrome and Mozzilla tak apply benda-benda yang aku dah edit..sudahnya? Tukar banner je lah. Dalam keadaan aku yang macam ni, malas lah aku nak fikir. Sama pun sama lah...and malas nak baca coding tukar manually.


Tongkat Dagu Gigit Kuku 2014

Selain daripada itu, nama blog and URL pun aku tukar sekali. Kasi tukar semua. Banner ni wat sendiri la macam biasa. Dah lama tak buat kerja-kerja edit gambar kat PC..dan aku pun bukan budak grafik, makanya, konsepnya sama je lah. Malas nak fikir. Tak bagus sebenarnya tukar nama blog ni banyak-banyak kali, sebab akan kacau akaun Nuffnang..tapi..emm takpelah, blog untuk suka-suka diri sendiri je pun wpun ada la 30 hengget dalam Nuffnang. 



Sebenarnya, ikut hati dah tak mau berblog sebab dah tak tau nak cite apa. Tapi kadang-kadang kalau stress, boring ..memang aku suka nak menaip cerita kat muka alam maya ni. Banyak benda nak cite, tapi entah laa...takut jadi bahan umpat orang pun ada. Hua hua hua..serik! 

Ok la..sat g admin check log internet aku, penuh dengan link blog..naya jek. Nanti2, kalau aku rajin..aku bercerita... cite apa? Entah...ngeee...

Tata! Luv.. 

No comments:







Authentic Item for sale.
Visit my shop at :
http://cuttheprize.blogspot.com

Enjoy ya!